Pages

27 April 2014

Pengedar Shaklee Johor Bahru & Kawasan sekitar denganya - Dapatkan dengan harga Ahli...jom dapatkan dengan saya





Assalamualaikum...
Hai semua, saya pengedar Shaklee yang sah (sid : 931505),  sedia membatu  anda yang tengah mencari supliment
Anda juga layak mendapatkan supliments Shaklee dengan menggunakan ID saya..dan juga
boleh dapatkan terus dari saya dengan harga yang berpatutan, saya juga ada menyediakan perkhidmatan penghantaran terus kerumah, kepejabat dan kemana sahaja mengikut kehendak anda.
Saya juga bersedia membimbing anda yang berminat dalam memajukan diri dalam bis Shaklee,disamping untuk makan sendiri anda juga mampu menjana pendapatan dan  pulangan yang mengguntukan, peluang ini terbuka luas bagi mereka yang berani mencabar diri untuk lebih maju.

APA YANG UNTUNG JIKA BELI DENGAN SAYA

Boleh dapatkan Supliments dengan harga yang berpatutan.
Khidmat nasihat n cara pemakanan yang betul dan sempurna  untuk hasil yang berkesan.
Perkhidmatan penghantran terus ke taggan.
Perkhidmatan selepas jualan terus menerus, setiap pertanyaan dilayan 24 jam sehari..
Ready Stock available.


APA YANG UNTUNG JIKA ANDA MENJADI AHLI SHAKLEE YANG SAH

Layak mendapatkan semua produk dengan harga ahli  (Sangat Murah)
Setiap pembelian anda akan layak mendapat POINT yang ditukar dalam bentuk RM
Keahlian  Sekali Seumur hidup.
Pembayaran Bonus terus kedalam akaun pada setiap pertengahan bulan.
Pembelian terus atau secara online (login ID)
Setiap kenaikan pangkat akan mendapat Bonus khas dari Shaklee
     Bonus pribadi 21%
     ♥ Leadership bonus sehingga 6 paras
     ♥ Insentif coordinator sehingga 1.5% 
Mendapat bounus petrol & kereta
Layak mendapat pakej percutian 5Star
Pakej Umrah untuk muslim.
Banyak peluang untuk menjana pendapat dengan shaklee
Jenama yang telah stabil dipasaran global
Anda akan di "guide" sehingga berjaya jika anda sendiri mahu berjaya



SELAMAT SEMULAJADI SENTIASA BERKESAN





♥♥ Untuk keterangan lanjut & khidmat nasihat percuma blh hubungi saya:
SID : 931505
Tel : whatsapp : sms : 019-7454130
Fb : Salmah Azalin Hassan






No comments: